wtorek, 18 sierpnia 2015

O karwa ! czyli na bogatości.

Note 4 jest naprawdę fajny, Gear S też, więc czemu nie połączyć zakrzywionego ekranu ?
Dzisiaj tylko o zakrzywieniu, o funkcjach którymi obdarzyła nas ta opcja warta 700zł. Jest pytanie czy warto ? odpowiem teraz - warto. Zaczynając od początku. Początkowo nie wiedziałem jak zareagować na to zakrzywienie, myślałem sobie.....zbędny bajer, naciąganie ludzi. W rzeczywistości pomaga nam. Udostępnia więcej miejsca na ekranie, dzięki czemu możemy sobie mieć o te 4 ikony więcej - zawsze coś. Zaznaczam, że na bocznym można mieć dodatkowe tyle i to jest piękne, piękniejszy jest fakt, że można każdy skrót mieć, do każdej aplikacji. Lecimy dalej, przeciągając -z góry do dołu mamy pięć przydatnych funkcji. Tutaj zaskoczenie - linijka, stoper, czasomierz, latarkę i dyktafon. O ile latarka i stoper się przyda, tak reszta w zależności od potrzeb. Przeciągając w drugą stronę mamy ustawienia paska. Oczywiście możemy personalizować jakie one będą (tylko te główne, technicznych nie da się zmienić). Następny u mnie to powiadomienia- pogoda i inne (to co na górze), dalej mam nadawców priorytetowych, których nie mam. Nie wiem czemu tak. Po prostu jest. Po następny przesunięci mój trener - S Health, który się nudzi bo moja aktywność wysoka nie jest. Jest też skrót do pulsu. Na końcu funkcje dla Note-  S Note, zrób zdjęcie i rysuj po nim i inne, które mają te same funkcje (ale inna ikona). Teraz trochę o tych ustawieniach w wersji prostej:
1. Wybieramy, które panele chcemy (czyli te paski), trochę tego jest, ale i tak nie skorzystamy, dla mnie mało potrzebne. Można pobrać więcej, ale to jeszcze dobrze nie raczkuje i niczego tam nie znalazłem. Ktoś chce, to niech szuka.
2. Miłe przywitanie, przy nieudolnym odblokowaniu. Wciskamy Home, chcemy go odblokować i na tym pasku wyświetla się dowolny napis. Nawet- witaj mój królu. Nawet można to edytować. Czyli w skrócie, napis na zdjęciu i efekty. Mówiąc po naszemu - pierdolenie o Chopinie.
3. Gdy Note jest zablokowany, gdy nie chcemy żeby raziła nas zajebistość tego ekranu, a chcemy przypomnieć sobie jaka jest pogoda, godzina i data to - bierzemy palec i jedziemy po zakrzywieniu niczym po udzie naszej ukochanej. Do dołu, niczym od kolana i nagle zmieniamy zdanie i wracamy ku górze.
4. Zegar nocy- zrobiłem zdjęcie w objaśnieniem.
5. Tekst, który jest zawsze kiedy coś robimy a panele nie są potrzebne. /
6. Powiadomienia - czyli powiadomienia.
7. Jestem leworęczny i co teraz ? Wybierasz ostatnią opcję, zapoznajesz się z instrukcją i niespodzianka. Odwracasz GO, zaokrąglenie jest po lewej, stare przyciski na górze, masz nowe - wirtualne więc jakoś można z tym żyć. Mam to szczęście, że mam lepszą prawą rękę.
Dodatkowo wspomnę, że np. gdy robimy zdjęcie to zaokrąglenie oferuje nam skróty aparatu. Nie są już z boku.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz