czwartek, 2 czerwca 2016

: ) hmmm

Dzisiaj odkryłem, że Samsung S6 Edge Plus rozpoznaje mojego palca w każdej pozycji. Nie muszę mieć go paznokciem ku górze, może być i do dołu, do boki, pod kątem a i tak go rozpozna...było to w s6 i s6 edge ? Bo coś mi się to nie udawało. Teraz minus. Dziś, może i wczoraj już był dzień dziecka. Nagrałem kawałek, może dwa koncertu i powstał problem, kiedy teraz słucham i oglądam. Mikrofony....niestety to nie jest mój telefon, dodatkowo jest szklany. Musiałem go trzymać pewnie na wypadek upadku, gdyby ktoś chciał go zabrać, ogólnie musiałem pilnować. Przytkałem mikrofony...kurwa.. jakoś (obraz jest dobry, zbliżenie w większości x6), natomiast dźwięk jakbym zakrywał częściowo dłonią mikrofon..... czemu ? Jak to powiedziałem kiedyś- bez pokrowca nie podchodź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz