piątek, 24 lipca 2015

za taką cenę

Metalu nie wyczuwam, elegancji też nie. Dotykając, wyciągając go z pudełka czuję coś średniego. Pisząc to trzymam go w dłoni, chcę być realistyczny, chcę być niczym na początku - dotykam i pisze. Pukam w ekran i nie czuję szkła, nie wiem czy to szkło czy nie...chcecie to zapytajcie Samsunga na chacie. Leżę sobie, budzę się i sprawdzam na nim fb, strony takie a nie inne  i pojawiają się plamy na ekranie. Ok, może i go ściskam jak dziewczynę, gdy nie widzimy się parę dni ale to tablet. Są te plamy i to mi już mówi, że oh.... on jest tani. Bo jest tani i dobry. Przód jest prawie jak typowy Samsung. Dół to standard - trzy przyciski z czego jeden fizyczny. Żadna mi nowość. Są one tradycyjnie blisko siebie i przy tym rozmiarze ekranu to są za blisko. Nie są podświetlane więc muszę ich szukać i jak znajdę to tablet ląduje mi na twarzy....Góra to czujnik i kamerka- nie mam głośnika więc nie pogadam z kimś, mimo że mam wejście na kartę sim. Faktura pod nazwijmy to szkłem to jakiś brokat- no wygląda  i jest. Bok lewy jest gładki jak pupa niemowlaka, aż miło. Góra jest....też taka, gładka. Dół to już parodia- głośnik, jack, micro usb i głośnik. Głośniki mimo, że double, bi czy jak tam zwał to swoje robią ale nie są zadowalające. Są przeciętne, zawsze może być lepiej.  Nie mogliście dać głośnika na górze i na dole ? Jak oglądam film z poziomie to zakrywam dłonią jeden głośnik i wychodzi co ? DUPA !!!. Życie. Jedziemy dalej, prawa strona to - zasilanie- regulacja głośności i sloty na karę pamięci- przyda się, oj przyda i karta sim - nie mamy zawsze wi-fi więc i pakiet się przyda. Tył to jak już wiemy wystający aparat- tutaj niespodzianka, jest to minimalnie. Jest logo- napis Samsung i jakieś tam napisy, nic o nich nie wiem bo nie są po POLSKU. Są również takie dwa kółeczka, które przypominają przyciski, a to są niby jakieś hyc coś tam do uchwytu. Może i tak, nie mam takowego więc nie wiem. Gdy go używam to je wciskam i też jestem HEPI!!!. Panie i Panowie !! on nie jest flagowy. W nawie ma A, więc jest średniakiem. Wygląda jakby projektant miał książkę przed sobą, jakiegoś klocka, który należy do zabawki ale jest ok. Za taką cenę jest serio, ale to serio fajny. Kolor przypomina jaki grafit jakieś coś, czego nie znam. Nie wymagajmy, a jak już chcemy coś co sprawi, że będzie mokro w majtkach to kupujmy coś co równa się naszej wypłacie. Tyle w temacie. Mi się to podoba, każdemu kto widział i dotykał też. Jakiś sprzeciw ? Idźcie do sklepu, dotnijcie go, zobaczycie że jest ok, ważne że robi swoje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz