środa, 28 października 2015

Myślałem, że będę fotografem

W piątkowe popołudnie odebrałem G4. Ucieszyłem się, byłem podekscytowany tym modelem. Nie patrzę już na parametry, każdy nowy model ma coraz lepsze.. spójrzmy na aparat. Obejrzałem materiał o nim, o jego możliwościach i dużo nie zrozumiałem.. więc wziąłem i postanowiłem zrobił ładne zdjęcia. Mamy oczywiście tryb prosty i do wyboru jakże mało ustawień, mało trybów (aż za mało) i tryb manualny. Nie jestem fotografem, nie interesuję się fotografią. Pojawiły się jakieś ikonki, które mnie przeraziły. No to co ? no to robimy jedno zdjęcie takie i takie. Gdy w trybie prostym zrobimy ładne zdjęcie, tak w manualnym można to zjebać. Próbowałem i za każdym razem porażka... no może raz, czy dwa się udało. Na plus zasługuje przedni aparat. Jakość jest dobra, pole widzenia szerokie. Każdy fan selfie będzie zadowolony. Teraz pewnie powiecie, że zdjęcia słabe itd. Więc na zakończenie powtórzę : nie jestem fotografem.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz