wtorek, 27 października 2015

no to Samsung

Do bogatych świat należy... jeśli jednak nie należymy do tej grupy jesteśmy skazani na tańsze alternatywy. Samsung w takowej alternatywie oferuje nam 4x 1.2 GHz i 1GB RAM. Demon to on nie jest, nie jest i przeciętniakiem można by powiedzieć. Zaprzeczyć nie mogę, dupy nie urywa. Przyznam szczerze, że spodobał się mojej mamie więc testowała go przez tydzień. W pełni spełnił Jej wymagania. Narzekania na prędkość działania, przycięcia i inne nie było. W testowanym egzemplarzu jest android 5.1.1 - więc nie jest źle. Kolejnym plusem jest ekran. Mamy do dyspozycji 5" qHD (540x960) niestety TFT. Porównywać nie ma co, narzekać też. Nie wydaliśmy na niego 2600 tylko 600. Później ja przygarnąłem Samsunga i zaczęły się minusy. Pierwsze co mnie raziło to ten dostateczny ekran. Nie ma automatycznej jasności.... tak się bawić nie będę. Następnym minusem (może i plusem) jest fakt, że nie ma trybu oszczędzania energii. Jest tylko tryb Turbo, ale go nie chcemy 24/7. Może w sumie tryb eco nie jest potrzebny z prostego powodu. Nie będziemy używać go jako konsoli, jako kamery, nie będziemy fotografami więc bateria teoretycznie powinna wytrzymać dzień...no i wytrzymuje. Nie zachęca do używania, więc nie używamy często w wyniku czego bateria swoje zrobi. Wielkim plusem jest Smart Menedżer- w skrócie : mam nijaką opcję wyczyść wszystko. Ja rozumiem to jako zbędne MB cennej pamięci telefonu, ale ale jest opcja WYCZYŚĆ RAM. Ja nie mam tego w S5. No kurwa...czemu on jest lepszy ? ma też jakąś opcję bezpieczeństwo urządzenia..wymaga skanowania i nie robię nic dalej, bo może jeszcze wybuchnie. Oczywiście gry musiałem zainstalować. Nie męczyłem go nowym NFS czy innymi wymagającymi tytułami. Nie chodzi tutaj o poniżanie. Parę gier się przewinęło i było ok. Więc teraz minusy - brak podświetlanych klawiszy pod ekranem. Jak ktoś ma Samsunga od lat to wie co i jak. Mama tutaj narzekała trochę, więc mam pytanie : czemu tutaj oszczędzamy ? Więcej na jego temat się rozpisać nie mogę, kłamać też nie chcę...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz