poniedziałek, 21 marca 2016

Która godzina ? Moto 360 2.

Oddałem Moto X Play, dostałem Moto 360 2gen. Dziękuję !! Dzisiaj w tym poście opiszę od razu wygląd, natomiast z funkcjami itd. mam zamiar zapoznać się w czasie okresu świątecznego - nowy system, nowe wyzwania. Testowany przeze mnie egzemplarz jest koloru czarnego, cały czarny. Pasek można zmieniać, nawet dobrze. Kilkanaście osób pewnie już go zakładało, ściągało itd. itd. i to widać. Pomarszczony jakby miał kilka lat, popękany na bokach. Może tak ma być, nie wiem...jednak dobrze, że można je zmieniać pod swoje gusta. Mi osobiście się podoba, jednak ciekawi mnie jakby wyglądał przy użytkowaniu jednej osoby. Kopera- koperta czarna, lewy bok gładki, posiada jedynie mikrofon. Prawy bok posiada fizyczny przycisk, przypomina mi trochę stoper :D .Tył to szklana powłoka, na której zobaczymy trochę informacji. Przód- wystające szkło niczym aparat w S6. Wyświetlacz nie jest okrągły- spłaszczony na dole- znak rozpoznawalny chyba dla Moto. Jednak tam mamy czujnik od światła- coś za coś. Kopera, dokładniej jej korpus to aluminium, gładkie i przyjemne. Szkło, które chroni to Gorilla 3. Czyli jest ok. Zegarek sam w sobie jest małym grubaskiem, jednak czy wadzi to w użytkowaniu ? Powiem później. W zestawie dostaniemy również jak w Gear S2 stacje do ładowania- również grubiutka. Jednak ładniej z niej ściągnąć zegarek. Ogólnie wygląd jest poprawny, użyte materiały również. Nie można się przyczepić. Jako ciekawostkę co do paska- Horween - producent paska. Pierwsze wrażenie mega pozytywne. Jak będzie dalej ? 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz