niedziela, 13 marca 2016

Zabawa bez ograniczeń. Moto X Play

8 - tyle rdzeni ma procesor, dokładnie jest to 8x 1.8 GHz, Snapdragon 615 
5.5 - tyle cali ma wyświetlacz, jest to IPS FHD
2 - tyle GB ramu mamy
Te liczby za taką ceną są bardzo dobre. Pobrałem AnTuTu, żeby pokazać wam cyferki, które powstały po wykonaniu testu. Pobrałem Real Racing 3, żeby zobaczyć czy można w to grać bez problemu. Pobrałem Planst vs. Zombie 2, również w tym celu. Zaczynając od początku- 
benchmark wyszedł przyzwoicie, nie mamy tutaj demona prędkości, ale też nie mamy towarzysza prawego pasa na autostradzie. W nazwie telefonu mamy "Play" więc odnoszę wrażenie, że jest to multimedialny telefon, nie myliłem się. W przypadku RR3 dawała sobie radę, nie było problemów. W tle były inne aplikacje wcześniej używane, nie grałem na sztukę. Dorobiłem się 3 samochodów i znudziła mnie ta gra. Wrażenia na plus, telefon nie zacinał się, nie musiał mieć chwili na zastanowienie. Płynność była na dobrym poziomie, graficznie też bez zastrzeżeń. W przypadku PvZ2 jest trochę inaczej. Lubię w to grać, codziennie mi towarzyszy. Początkowo były problemy, ponieważ nie chciały działać przyciski w grze prawidłowo, jednak odwidziało się i jestem w pełni zadowolony z grania. Wyświetlacz tylko ułatwia, umila nam granie. Duży, przejrzysty, dobra rozdzielczość, dobre barwy. Czegoś jeszcze trzeba ? Nie. Po tygodniu doszedłem do wniosku, że jest to dobry rozmiar wyświetlacza, szczególnie podczas oglądania wideo na YT. Teraz sprawa głośnika. Wielki minus dla Moto, czemu znowu mamy tylko jeden głośnik ? Ładnie wyeksponowane są dwa, jednak dostaniemy jeden. Może i jest głośny i wystarczający, jednak gdyby były dwa..... Pozostaje ostatnia kwestia- bateria. Grać można, słuchać muzyki też, jednak czy musimy bać się o baterię.. Nie. Pojemność jej to 3630mAh. Przy normalnym użytkowaniu dwa dni. Kiedy załączy nam się dziecko, chęć do grania- dzień. Bardzo dobrze spisuje się bateria. Energooszczędne podzespoły w połączeniu z takim ogniwem dają bardzo dobre wyniki, jednak brakuje mi tutaj "cywilizowanego" trybu oszczędzania energii, tak jak w przypadku Samsunga. Rozumiem, że bez tego możemy nie martwić się, czy wytrzyma nam bateria do 21 dnia następnego, jednak chciałbym żeby to było. Pod względem wydajności Moto X Play może zaskoczyć, bardzo zaskoczyć. 
Link- O Moto










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz