poniedziałek, 28 listopada 2016

Lenovo Moto G4 Plus


Dzień dobry, witam wszystkich. 
Każdy ma swoje zdanie, swoją opinię, swoje coś tam... Dziś o G4 Plus.
Minęło już trochę czasu, zdążyłem poznać te dobre strony, słabsze, wady i zalety. Nadeszła pora na pewne rozliczenie, więc nie marnujmy czasu.
Podczas mojego jakże ciekawego dnia, który od poniedziałku do piątku daje wiele okazji, żeby G4 mogła się wykazać sprawił, że spodobał mi się ten telefon.
Duży, czytelny nawet w dość wyrazistym słońcu wyświetlacz robi swoją robotę, narzekać nie mogę. Jednie co mi w nim wadzi, jednak można z tym żyć to fakt, że są przyciski, które odejmują trochę pole pracy na wyświetlaczu i brak możliwości zmienienia ich kolejności. Tak, zmieniłbym na układ Samsunga. To sprawiło, że miałem S5..myślałem nad Sony Z.., ale nie mogłem przeżyć rozstania z tym układem. Jednak z każdym kolejnym testem stwierdzam, że mógłbym mieć każdy telefon.


Idąc dalej....kiedy już wszystko widzimy na tym wyświetlaczu to zapewne coś robimy. Moim stałym rytuałem porannym jest następująca lista : fb, instagram, poczta, P vsZ2, The Simpsons Tapped... podczas takowych, rutynowych czynności nie dostałem efektu, że G 4-ka musiała dłużej pomyśleć. Była płynność, pełna płynność. Na uczelni przy rytuale społecznościowym, wzbogaconym o zdjęcia na wykładzie było równie dobrze. Nie jestem tym złym, co ma otworzone 42342934 kart i później chwali Appla bo Android się przycinał...nie. Jak kończę to czyszczę karty itd. 
Sam producent daje nam czysty system, więc nie znajdziemy tam zbędnych aplikacji, jednak sam z siebie pobrałem S Health od Samsunga..musiałem wiedzieć ile spałem godzin, ile przeszedłem kroków. Pasek zadaniowy ? zmieniłbym trochę. Po co mi opcja "odwrócone kolory"? Wolałbym automatyczną jasność...Reszta jest ok.
Z wad, które zauważyłem, lub może niedoboru to brak diody LED. Mój świat się wali, ponieważ nie wiem czy mam wiadomość, jakieś powiadomienie, czy coś innego! Z kolejnych zdań na nie to jednak tylko ten głośnik z przodu.. noszę telefon ekranem do siebie i trochę staje się cichy..... trochę... czasami wibracje ratują.. mocne wibracje...
Warto zaznaczyć, że wystarczy położyć swój zgrabny palec, dokładnie koniuszek ? opuszek ? i bardzo szybko urządzenie się odblokuje. Nie muszę przechodzić dwóch kroków jak w Samsungu. Tutaj plus dla G4 Plus :D 
Nawet podczas skanowania kładłem różne części wyżej wymienionego palca i mogę odblokować w dość szerokim zakresie. 
Z ciekawostek : nadal włączymy latarkę, gdy potrząśniemy telefonem. Dwukrotne naciśnięcie przycisku zasilania- włączymy aparat. Możemy nawet ustawić w sms dla każdego kontaktu kolor. Nie pomylimy osób, kiedy przypiszemy im kolory.
Przepraszam za chaotyczność jednak jeszcze wrócę do ekranu i głośnika. Dzięki jego wielkości i głośnikowi skierowanemu do mnie, obejrzałem całą serię gry Watch Dogs 2 (nie stać mnie, tak) na G4 i narzekać nie mogłem.
Podsumowując : Lenovo Moto G4 Plus- jest to bardzo dobry telefon (lubię to określenie), który jest wart swojej ceny. Można przeczytać, że jest taki, taki, taki i taki i taki :) ale ja widzę w nim dobre urządzenie. Może dlatego, że sam nie posiadam sponsorowanego S7, czy też Appla a miałem S5. Przesiąść się mógłbym na G4 jednak i na to mnie nie stać. Jeśli kogoś stać, a zapewne stać to warto kupić G4 Plus. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz