poniedziałek, 23 stycznia 2017

Lenovo Yoga Tab 3 Pro

Dzień dobry, witam.
Na chwilę obecną tablety chyba są nieco zapomniane, czyż nie ?
Też należę do grona zapomnianych, w sumie to powoli idąc w dół (Samsung nie wypożycza, mam tylko Lenovo (Moto) i w sumie dobrze mi z tym).
Dziś dostałem trochę nielubianą przeze mnie linię tabletów Yoga. Dajmy sobie szansę i poprosiłem (bo miałem taką możliwość) o Yoge 3 Pro - ta z projektorem. Stwierdziłem, że będę nieco romantyczny i zaoferuję swojej dziewczynie sens filmowy niczym w kinie :D
Dziś rano, w ten jakże słoneczny poniedziałek dostałem paczkę. Zapakowana w gustownym białym pudełku, które ma fakturę niczym skóra Yoga robi pierwsze wrażenie bardzo dobre (nawet, gdy jest w pudełku jeszcze- ten wstęp). Duży, biały napis zdradza co znajdziemy w środku. Po otworzeniu tablet i pudełko z adapterem do ładowania. Pod tym zestawem mamy zapakowaną również w pudełku literaturę do czytania i kabel usb (miałem problem z wydostaniem go...)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz