niedziela, 1 stycznia 2017

Witamy w 2017

Dzień dobry, cześć, witam.
Zaczynamy nowy, mam nadzieję, że lepszy 2017 rok.
Będę żyć z nadzieją, że uda mi się wspiąć na następny poziom i będzie o mnie słychać, a Wam życzę zdrowia, miłości i żeby ten rok był lepszy.
Nie zrobiłem podsumowania, w sumie to nic. Zrobię to teraz, takie małe skromne coś. W pamięci mam cały czas Lenovo Miix - 2w1, elegancja, dobre parametry. Szczerze teraz obserwuję rynek tych urządzeń, ponieważ mój laptop powoli jest coraz większym dziadkiem i jak będzie okazja i fundusze to czemu nie. Z mniejszych urządzeń to Moto X Style i ten bambus.... tak, to było chyba najlepsze co miałem w 2016, wspominam dobrze też Phab Plus- duży, dobry, fajny, chciałbym. Nie wspominam o G4 Plus, ponieważ to już była pewna ewolucja, coś nowego.. Z urządzeń na nie to powiem tylko tak : Samsung J5. Zeszły rok nie był rokiem Samsunga, nic nie miałem co by mogła zachwycić...no nic.
Podsumowując- 2016 był dobry, oby 2017 był lepszy. Życzę tego Wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz