sobota, 28 lutego 2015

Bateria

Zbliża się koniec przygody. Wypadałoby napisać coś o baterii, ile wytrzymuje, coś o pojemności.
W tak małej obudowanie znajdziemy małą, długą baterię o małej pojemności 1860 mAh.
Każdy powie : co tak mało ? przecież to nie wystarczy na parę godzin a co dopiero cały dzień ?!?!.
Otóż nie! Pierwszy dzień -granie, granie, bawienie się wszystkim, granie, granie i tak cały czas i co w rezultacie ? 6 godz.
Trzeci dzień to już pisanie, korzystanie z internetu, granie ( do 15 w szkole) i po szkole pisanie, pisanie, internet ( pakiet i wi-fi) = od 7 do 18 bez trybu oszczędzania energii.
Piąty dzień z trybem oszczędzania to już ponad doba. Odłączyłem go w piątek rano (7:00) i w chwili obecnej mam 20%. Codziennie mam jasność automatyczną, chyba, że jest za ciemny to wtedy 40%. Ogólnie dla mnie ta bateria to- Magia. Obecnie tryb bardzo niskiego zużycia baterii i jestem ciekaw ile wytrzyma. Ogólnie bateria zaskakuje, nie potrzebuje 3000 mAh lub więcej. To wystarczy, chyba że chcemy mieć seanse filmowe z włączonym wszystkim co tylko można mieć to sorry, ale szukaj dalej. Do normalnego użytkowania wystarcza, zadowoli większość. Alpha i tutaj potrafi zaskoczyć. Bajka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz