niedziela, 21 lutego 2016

Jednodniowe wyzwanie z pokrowcem

Postanowiłem założyć pokrowiec flip i zobaczyć, czy mógłbym z nim żyć. Były chwile, że mnie denerwował, były i takie, że ułatwiał mi życie. Zacznę od tych gorszych momentów. Były chwile, że chciałem zrobić zdjęcie, więc otwieram itd. itd. Włączyłem aparat i co widzę ? pokrowiec. Więc obracam telefon i wtedy też jest pewien dyskomfort. Nie wiem jak go trzymać, dodatkowym minusem jest sam aparat, ale o tym później. Niestety nie lubię i nie zmienię tego. Ten pokrowiec nie jest dla mnie chociaż bardzo ładnie się prezentuje i pewnie wiele osób zakupi takowe akcesoria. Niewątpliwym plusem jest fakt, że można rozłożyć i podeprzeć telefon, żeby obejrzeć jakiś materiał wideo. Z racji, że nie przypadł mi do gustu używam niebieskiej klapki. Trochę rozjaśnia, urozmaica wygląd telefonu. Jeszcze nie musiałem myć telefonu, ponieważ rowki nie zebrały brudu, kurzu, niczego. Narzekać nie mogę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz