niedziela, 3 kwietnia 2016

Moto 360 2.

-Snapdragon 400- taki procesor napędza Moto. Jakby nie patrzeć znajdziemy ten procesor w "leciwych" telefonach, które były czymś.
-4 GB pamięci wewnętrznej- jest dobrze.
-Wyglądem jest niczym już wspomniana włoska piękność. Prezentuje się bardzo dobrze, czerń i skórzany pasek wkomponują się w elegancki ubiór.
-Kiedy ładujemy zegarek tacza jest podświetlona- niczym zegarek nocny. Fajne rozwiązanie.
-Dzięki Google Now dowiedziałem się, że Real wygrał w klasyku, nie musiałem wyciągać telefonu :D
-Bałem się o pasek, o komfort użytkowania. Bo wiecie...włosy na ręce nie zawsze współpracują z paskiem. W tym przypadku było bezboleśnie
-Jedne co mnie zaniepokoiło - pewnego dnia mi się przysnęło. Miałem założony zegarek..gdy wstałem nie działał dobrze przycisk od stopera.. raz łapał, raz nie. Jednak odwidziało się, przemyślał swoje zachowanie i po paru minutach nawrócił.

Podsumowując : Moto 360 2.generacji jest dobrym "inteligentnym zegarkiem". Jest bardzo dobrze wykonany, prezentuje się bardzo dobrze, jako dodatek do ubioru będzie idealny. Jednak kiedy wymagamy od niego np. żeby prał, gotował, sprzątał, prowadził samochód za nas, otwierał piwo to niestety nas zawiedzie. Jednak ja tego nie wymagałem i osobiście spodobał mi się. Jednak jedno ale - cena. W sumie jak w każdym przypadku, jednak jeśli ktoś pracuje i zarabia to czemu nie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz