niedziela, 17 kwietnia 2016

Życie ze stylem

Ram- 3 GB
Procesor- Snapdragon 808, 6x 1.8GHz
Grafika- Adreno 418
Pamięć wbudowana- 32 GB
Trochę liczb, cyfr podałem. Teraz trochę informacji z programu ancośtam, który też wyświetla nam liczby. Kiedy otrzymałem telefon, tego samego dnia przeprowadziłem ten test, wynik: 70659 pkt. Wtedy nic na nim nie było, nie był niczym obciążony. Dzisiaj wykonałem ponownie test, wynik jaki otrzymałem to: 61087. Telefon miał w rankingu 16 miejsce, spadł na 18. Nic mi to nie daje, nic mi to nie mówi więc powiem jak to jest w życiu. W użytkowaniu codziennym, kiedy korzystamy z różnych aplikacji, czasami gramy, piszemy wiadomości i dzwonimy Motorola działa bez zarzutu. Płynne, przyjemne działanie. W końcu za taką cenę trudno oczekiwać osiągów malucha. Na pokładzie oczywiście "czysty" Android, którego S5 nie dostanie jeszcze przez długi czas- 6.0 O systemie, o tym co oferuje pisać nie będę trzeci raz. Dzisiaj po prostu o wadach i zaletach. Zacznę od zalet :
Powrócił gest samuraja, którym możemy włączyć/ wyłączyć latarkę.
Do dyspozycji mamy dwa głośniki- stereo, które są na przodzie. W wyniku tego zabiegu telefon jest głośny, jakoś wydobywających się dźwięków jest zadowalająca. Nie będzie dnia, że nie usłyszymy wiadomości sms, dzwonka. Kiedy będziemy chcieli posłuchać sobie muzyki to usłyszymy zapewne z drugiego pokoju : przycisz tą muzykę. Dźwięk jest dobry, głośny. Kiedy podłączymy słuchawki też jest dobrze. Miałem parę wieczorów, że leżałem i wsłuchiwałem się w daną piosenkę. /
Idąc dalej, do przedniego aparatu mamy dołączoną diodę doświetlającą. Robiąc sobie słodkie zdjątko, mamy pewność, że będzie wyraźne, jasne.
W zestawie do X Style nie dostaniemy miłej, ładnej pani, która będzie nam podawać piwo i przypominać, że dzisiaj mecz, lecz otrzymamy turbo ładowarkę. Dosłownie -turbo jest napisane przy wtyczce. To mi się podoba! Dzięki temu naładujemy nasz telefon szybciej, niż zwykłe. 100% - to okolice godziny. Nie stałem nad nim z włączonym stoperem, jednak ok tyle to trwa.
Niewątpliwą zaletą jest też sam wygląd. Wiele osób pyta co to jest za telefon, model, ponieważ się wyróżnia. Sprawa drewnianego tyłu podzieliła wielu. Mi osobiście się podoba. Następną zaletą jest kształt, dzięki któremu z przyjemnością korzysta się z telefonu. Można pomyśleć, że z tak wielkim wyświetlaczem będzie trudno żyć, jednak jest naprawdę dobrze. Nie narzekam, nie będę narzekać. Sam ekran jest czytelny (nawet na słońcu), kolory są naprawdę dobre, kąty widzenia też.
Teraz trochę wad: jeśli chcecie, żeby telefon się zaciął, zawiesił, lub miał lagi podczas grania to musicie pobrać BBTAN. Jest to prosta gra, która sprawi, że podane objawy pojawią się na większości telefonów. Kolejną rzeczą, która mnie lekko denerwuje to ten magiczny ekran, który przy najmniejszym ruchu wyświetla godzinę, powiadomienie jeśli jest. Kiedy jedziemy autem cały czas się świeci, mam dyskotekę. W rezultacie telefon leżał w schowku pod radiem, ekranem w dół. Brakuje mi diody led- czemu mi nic nie miga?. W sumie to tyle z wad. Jeśli coś mi się przypomni to napiszę. Podsumowując- Moto X Style jest to dobry telefon, który spełni oczekiwania pod względem wydajności, wyglądu, oferowanych funkcji. Można się oczywiście do czegoś przyczepić, jednak jest to dobry produkt, który można zaakceptować. Jak dla mnie jest to jeden z lepszych telefonów, który miałem. Szczerzę mogę polecić, powiedzieć, że kupując nie pożałujecie wyboru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz