piątek, 20 maja 2016

Życie z Phab Plus

Niektórzy lubią pić kawę w filiżance, inni w kubku.. Są też środki pośrednie, które odpowiadają tylko do kawy. Korzystam z takowego, jednak czasami wypiję kawę z filiżaneczki, czasami z kubka. Dostając Phab'a piłem z kubka, męska dawka. Powiem szczerze, że zasmakowała mi. Zaprzyjaźniliśmy się i nastała ta chwila. Odłożyłem S5 i zaprzyjaźniłem się z nim. Początkowo miałem dziwne uczucie chodzić z czymś co wystaje trochę z kieszeni (tylko róg). Jednak przyzwyczaiłem się i do tego. Pisanie wiadomości nie sprawiało problemów, czasami musiałem się wspomóc drugą ręką, jednak nie było problemów. Wybieranie numeru też ok, jest funkcja dla jednej dłoni więc klawisze się zmniejszyły i dostosowywały do prawej/ lewej dłoni. Czas na płynność, jak to działa. Żeby korzystać jak z telefonu musiałem przenieść wszystkie gry, aplikacje. Z gier to PvsZ2, bbtan i statki. Przy żadnej się nie zaciął, no dobra...bbtan sprawił, że musiał później trochę pomyśleć. Dodatkowo na chwilę obecną mama doinstalowała swoje Angry birds ponieważ obecnie Ona posługuje się nim jako tabletem domowy. Taki trzydniowy test (wiecie, trochę otwartych stron internetowych, trochę gier i wszystko gdzieś tam w tle). Wracając co mojego testu. Phab bardzo dobrze spisał się jako urządzenie do oglądania wideo. Co prawda Dolby Atmos nie dało mi współpracować i narzucało swój pomysł na działanie, jednak po wyborze odpowiedniego tryby, podłączeniu słuchawek mogłem z przyjemnością oglądać film (co też uczyniłem) i dodatkowo obejrzałem serię z gry (jak przechodził na yt). Kiedy słuchałem muzyki z włączonym Dolby wydawała się taka cicha, trochę niezbyt się słuchało, wyłączyłem i już było jak dla mnie ok. Z ciekawych aplikacji jakie dostajemy to :   . No właśnie nic. Czysto i schludnie, nie jest zapchany. Jako urządzenie do użytkowania codziennego, 2w1 jest naprawdę przyjazne. Nie będziemy narzekać, jest naprawdę DOBRZE. Za taką cenę możemy szukać i zapewne coś znajdziemy, jednak czy nie lepiej mieć urządzenie 2w1, które ma dobre parametry, dobrze wygląda i da się lubić ?



* z ciekawych funkcji - narysuj "C" a ekran będzie mniejszy, coś jak w Samsungu
*Wide Touch- taki przybornik














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz