czwartek, 13 października 2016

bieg do tramwaju




Od nieco ponad tygodnia otaczam moją osobę samami rarytasami. Kiedy siedzę, piję kawę, sprawdzam pocztę, gram na telefonie, piszę na wykładzie, spędzam przerwę na auli, myślę o piątku otaczają mnie pewne urządzenia. Kiedy spojrzę w lewo - apple, w prawo- mój kolega. Przede mną apple. Czasami zdarzy się, że zobaczę bombowego Samsunga, czy Hujaweja. Rzadziej Sony, Htc....nie widziałem jeszcze Lenovo, Moto....czasami Lumia, Asus. Jednak nie zauważyłem jednego...oprócz pewnego wykładowy, również fana appla, nie widziałem nikogo innego z super inteligentnym zegarkiem....Mówiąc wprost- testuję zegarek i jest mi z tym dobrze :D
Moto 360 Szport. Czarna, gumowa, silikonowa, piękna. Czerń nadaję tej elegancji, nie wstydzę się wyjść z nim do ludzi. Początkowo bałem się, że takowy silikonowy ? pasek będzie sprawiał mi ból- no wiecie..włosy itd. Jednak jest ok. Czasami trzyma się mocno, aż za..i muszę sam z siebie oderwać go i trochę nim poruszać.wiecie chyba o co chodzi ? to fajnie.
Przycisk jedyny fizyczny, wystający jest mocno chropowaty, surowy. Sport to sport, więc musimy być w stanie nacisnąć go w każdych warunkach, które spełniają normy IP67 zegarka. Wracając jeszcze do paska, jak mamy ten paseczek ? który trzyma końcówkę paska..tak, tak...umiem określić co i jak. To możemy wpiąć go w dziurkę w pasku, dzięki czemu nie wysunie się. Fajne :D Wyświetlacz otacza metalowa ramka, która ma wzór na krawędzi. Kończąc o wyglądzie- tył i przód to szkło.
Za funkcjonalność odpowiada funkcjonalny system Android.. Szybka odpowiedź, budzik, przypomnienie, aktywności (moto szport ma wbudowany GPS). Posiada jeszcze mikrofon, dziurkę, która chyba odprowadza ciepło i wi-fi. Dodam jeszcze o wyświetlaczu, oprócz automatycznej jasności możemy jeszcze zainwestować w coś podobnego, jakby wygaszacza. Mówiąc po Naszemu. Pewnie wiecie, że Samsung ma Always on display ? czy jakoś tak....mamy to tutaj. Wyświetla nam godzinę, szare na czarnym. Jest to dobry bajer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz