poniedziałek, 31 października 2016

punkty, spacery i bajery

  • W teście akuku K5 uzyskał punktów : 30476
  • 3D : 3970
  • UX : 11960
  • CPU: 12037
  • RAM ; 2509
  • W rankingu 1 miejsce ma : iP7 plus
  • K5 niby 36
Teraz parametry K5 : 
  • Android 5.1.1
  • 8 rdzeni
  • Adreno 405
  • Ram 2GB
  • Wyświetlacz ma 320pi
Pisząc ogólnie:
Wstaję rano niczym Grzegorz H. w swojej piosence i biorę K5 ze sobą na spacer. Po długiej przeprawie jesteśmy na porannej naradzie w łazience. W ruch idzie : fb, instagram, PvsZ 2, Fifa moblie, w tle ogólny przegląd informacji ze świata. Momentami zdarza się, że będzie potrzebować chwili namysłu żeby przetworzyć informację. Jednak jest to sporadyczne zjawisko i można z tym żyć. Oczywiście, jeśli ktoś wymaga osiągów Audi Sx to niech kupi serię S a nie zwykłe. Staram się po każdej czynności wyczyścić ostatnie karty i wtedy jest dobrze. Nie mogę narzekać na brak płynności, ponieważ odnoszę wrażenie, że jest lepiej niż w moim S5. Lenovo K5 ma moc, jednak może mieć problem z jej zapasem. System nie jest pierwszej młodości, nakładka zaś jest niczym w Hujaweju. Nie mogę nacisnąć magicznego przejścia do aplikacji. Mam jeden, wielki bałagan. Postanowiłem dziś to uporządkować. Zagospodarowałem ekran główny, a reszta niech robi co chce. Denerwuje mnie to trochę, może to kwestia przyzwyczajenia ?  Sama w sobie nakładka jest prosta, czytelna, intuicyjna. Jest możliwość ustawienia motywu nawet. Z bajerów jest moje ulubione Dolby Atmos. K5 daje nam do dyspozycji dwa głośniki, które dobrze grają, może nie jest to nagłośnienie studia nagrań, jednak na domowe potrzeby jest ok. Preferuję słuchawki jednak i ku zaskoczeniu stwierdzam, że dźwięk jest bardzo dobry. Wybrałem tryb "muzyka", włączyłem piosenki na YT i mogłem sobie leżeć, cieszyć się dobrej jakości dźwiękiem. Chyba mogę stwierdzić, że z Piątką słuchało mi się najmilej Zenka i jego hitów.....

Trochę obrazków : 
  














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz