sobota, 27 czerwca 2015

która godzina ?

Dziękuję Samsung Polska za możliwość tego testu. Gdy dostałem Note 4 myślałem, że lepiej już nie będzie, że nie ma czegoś co wywoła większy uśmiech na mojej twarzy..Więc stwierdzam, że jest coś lepszego. Może specjalnie nie przepadam za noszeniem ich, może to się zmienić :D jeśli się dorobię takiego. Panie i Panowie, mam zaszczyt przestawić smartwatch - Gear S. Po otworzeniu pudełka wrażenie zrobił. Ładna chromowana obwódka, ładny czarny kolor i ten zakrzywiony ekran- kozak. Dalej dokopałem się do zestawu, który składa się z papierków, ładowarki niczym z Samsunga S2 i powerbank którego zadaniem jest też możliwość ładowania samego zegarka, poprzez podłączenie do niego ładowarki (ładowarka -> powerbank->zegarek). Za parę dni o systemie itd.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz