środa, 10 sierpnia 2016

bateria, podsumowanie

Bateria- obecnie mam 95% i ma to wystarczyć na 5godz. Kiedy miałem 8% i podłączyłem pod ładowarkę to czas do naładowania - 1godz 47min. Jest ok. Bateria naprawdę wystarczy na te 5godz. No może nieco ponad 4 przy intensywnym użytkowaniu. Kiedy już ładujemy niezbyt komfortowe może być korzystanie jak z tabletu. Bardzo nagrzewa się prawy, górny róg...oj bardzo. Przyczepić się poza tym nie można.

Podsumowując:
Lenovo Ideapad Miix 700 jest bardzo dobrze zaprojektowanym urządzeniem, bardzo dobrze wykonanym, ma odpowiednie parametry i podzespoły. Czepiać się można wszystkiego i niczego. Gdybym mógł- zatrzymałbym go na dłużej i uczył się z nim żyć, funkcjonować. Miałem wizję posiadania takiego urządzenia i zabierania go na uczelnię, lecz musiałbym spędzić wrzesień na graniu w mistrza klawiatury.... Musiałbym się przyzwyczaić to takich rozmiarów. Jedyne co mogę powiedzieć to : jest to sprzęt warty polecenia. Jeśli nie mamy ograniczonego ściśle budżetu to kupcie go. Sam chciałbym go mieć......szczególnie kiedy pisząc to leży już spakowany, a ja zacząłem się kumplować z nim.. Fajnie było

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz