poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Ciekawie jest tak żyć

Jak wygląda życie z Samsungiem A3 ? - no nawet
 Czy jest ono na krawędzi ? - czasami
 Czy jest gładko i przyjemnie ? gładko, aż z wrażenia wypadnie z dłoni
Czy będzie w Biedronce tydzień z kuchnią polską ? nie wiem

Kiedy uda nam się już stabilnie, pewnie trzymać A3 to chcemy coś na nim zrobić. Może to napisać wiadomość, może sprawdzić pocztę, może wstawić zdjęcie z pochmurnego Spotu....
Telefon jest napędzany procesorem, który ma cztery rdzenie o taktowaniu 1.5GHz. Dupy nie urywa. 
Wspomaga takowy układ 1.5 GB pamięci ram, oraz grafika Maili T720. 
W życiu codziennym, jakże prostym i nieskomplikowanym nie trzeba więcej do szczęścia.. Możemy przeglądać fb, słuchać sobie muzyki i odpisywać na sms. W moim przypadku to trochę zbyt wolno działa. Codziennie rano gram w PvZ2, później sprawdzam pocztę, instagram, snapa i fb. Wszystko sobie w tle loto i kiedy wychodzę do głównego menu muszę czekać trochę, aż pojawi się np. zegarek z pogodą. Czasami mijają sekundy dwie, czasami cztery. W przypadku przeglądania czegoś tam w chromie też jest czasami średnio. Powoli szukam nowego telefonu i A3 nie pomaga. Czy to aplikacji OLX, Allegro, czy strona internetowa ciut mnie zniechęca. Wtedy spojrzę na niego, widzę jaki on jest pinkny i zapominam o tym. Ewentualnie wyleci mi z dłoni kiedy leżę. System jaki znajdziemy to oczywiście Android, wg. telefonu najnowszy już mam- 5.1.1. Nakładka Samsunga jest już odchudzona. W sumie nowości nie ma, jedynie czego mi brakowało po uruchomieniu to S-Health. Miałem pakiet Microsoft a tego nie....i skąd miałem wiedzieć,czy mogę już wypić wodę ? czy jestem fit ? :( . Idąc dalej- z ciekawości sprawdziłem, czy są jakieś fajne motywy (może coś doszło). Nie ma. Znowu zostałem przy oryginalnym. Sama w sobie praca z A3 jest miła. Nie chce nam utrudniać życia, jednak nie zawsze nam pomaga by było lepsze. 




















Strona Samsunga z A3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz