poniedziałek, 2 października 2017

Problematyczne S8

Witam. Stwierdziłem, że s8 zostanie ze mną do końca roku minimum. Postamowilem więc zainwestować w szkło i etui. Wstępny wybór względem szkła był prosty - idę do 3mk. Poszedłem, kupiłem. Wróciłem do domu i znalazłem efekt benzyny pod szkłem i słaby dotyk w prawym, górnym rogu... szkło poszło na gwarancję i dostałem drugie. Problem został.  Mam trzecie szkło teraz i zgadnijcie jak jest ? Tak samo...nie wiem czemu.  Poleciła mi miła Pani ze stanowiska 3mk, że to szkło zgra się z etui od Samsunga. Kupiłem więc, to takie z alkantary. Niestety zagrało fatalnie. Etui podwadza szkło. Więc aktualnie albo szkło i wady, albo etui i bez szkła. Aktualnie mam szkło, które oddam i chce zakończyć ten romans i mam etui na sprzedanie... takie początki z S8...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz