niedziela, 31 stycznia 2016

Mogli lepiej ( J5)

Kiedy pierwszy raz wziąłem J5 do dłoni pomyślałem, że będzie to słaby telefon, który zniechęci mnie. Minęło trochę czasu, mogę już podać pewnie wnioski itd.. Zacznijmy od ekranu; pierwsza myśl to 720p, 5" lecimy po taniości. W pewnym stopniu tak, ale to nadal sAmoled więc jest dobrze. Rozdzielczość nie wadziła, rozmiar jak w s5- więc jest ok. Rozpisywać się na ten temat nie muszę, wszyscy wiemy jakie są ekrany od Samsunga. Jak już jesteśmy przy przodzie przejdę do aparatu przedniego i braku czujnika światła. W zamian za serię czujników dostajemy diodę doświetlającą, jednak mi osobiście wadziłby fakt, że przed wyjściem muszę zwiększyć jasność i tak cały czas. Żeby ułatwić nam życie, po rozwinięciu paska mamy zamiast "auto"- "na zewnątrz". Czyli ekran nie dostosowuje jasności lecz zwiększa ją dość znacznie dzięki czemu na dworze jest ok. Przejdźmy do kamerki- 5Mpx, szczerze mówiąc fani selfie powinni być zadowoleni. Teraz w każdych warunkach można zrobić sobie zdjęcie. Przejdźmy do systemu. W moim przypadku J5 posiada już androida 5.1.1 - lepiej niż w moim s5. Nakładka już jest odchudzona, oferuje więcej niż w moim s5. Jeśli chodzi o funkcje jakieś szczególne to : latarka na pasku skrótów, możliwość zainstalowanie motywów. Samsung zaczyna nas przyzwyczajać do personalizacji naszych urządzeń. Dalej; mamy Adapt Sound i inne bajery z nim związane (SoundAlive+, wzmacniacz lampowy). Oczywiście jak już przystało mamy zainstalowany pakiet Microsoft Office, pakiet Google, nawet radio się znalazło. Na temat systemu nie mam co się już rozpisywać bo to nadal android, tylko że z nakładką i paroma funkcjami, które wymieniłem. Za pracę tego odpowiadają cztery rdzenie 1,2GHz i 1.5 GB Ram. W praktyce zdarzają się potknięcia. Podczas przeglądania internerów, pisania sms, przemieszczania się po menu w poszukiwaniu aplikacji, podczas szukania zdjęcia zdarzały się chwile, że J5 musiał sobie pomyśleć dając nam czas na zastanowienie, czy aby na pewno chcemy to zrobić. Jeśli nie wymagamy osiągów Audi RS6 to jest to telefon dobry, narzekać specjalnie nie można. Szczerze mówiąc nawet zdążyłem polubić go. Link do specyfikacji










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz