niedziela, 23 kwietnia 2017

Aparat

13Mpx, podwójna dioda led (dwie tonacje) i coś co mnie zawsze ciekawiło - f/1.8, wideo 4K-30fps, FHD 60 lub 30 fps. Przesłona f/1.8 pokazała mi, nauczyła mnie, że warto zwracać na to uwagę. Kiedy już robimy zdjęcia przy oświetleniu np. żarówek (pokój), telewizora, latarni to wtedy aparat radzi sobie lepiej. Nawet kiedy robię głupiego snapa z wynikiem meczu to wygląda to lepiej, choć widać małe szumy- tam z poziomu notatnika widzimy tylko czerń. Dodam jeszcze, że pole widzenia jest większe. Zrobiłem mare porównanie- obiekt to butelka wody, odległość : 5 długości pudełka od Z, warunki te same, wszystko w trybie auto. Teraz ciągiem będzie moja twórczość z Moto Z. Aparat chyba najlepszy jaki miałem, podniecałem się notatnikiem, ale mogę sobie z nim iść do antykwariatu. 































Teraz małe porównanie- każde zdjęcie podpiszę. 
Moto Z

LG G4

Samsung N4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz