wtorek, 4 kwietnia 2017

JBL SoundBoost - moto mods

Pamiętam czasy, gdy miałem SE K800i. Mój jeden z lepszych telefonów jakie miałem w życiu. Pewnego dnia kupiłem do niego dwa małe głośnik:  MPS -70, które mi jako dzieciakowi z podstawówki sprawiały dużo frajdy. Dziś, kiedy mamy setki propozycji odnośnie głośników przenośnych do naszych telefonów , które z każdym razem są coraz to lesze, Lenovo Moto wraz z JBL daje nam coś nowego. SoundBoost to moto mods, który ma dać przewagę Moto Z/ Z Play nad innymi. W małym pudełeczku znajdziemy głośnik i instrukcję. Kiedy już przyjrzeć się wyglądowi, wykonaniu to zobaczymy kawałek dobrego sprzętu. Całość wygląda jak taki domek dla żółwia, który dodaje kilka cm naszemu urządzeniu. W plastikowym opakowaniu pod metalową, typową dla głośników kratką znajdziemy dwa głośniki o mocy 3W. Powiem wam szczerze, że kiedy włączyłem muzykę na full głośność - było ją słychać w całym domu bardzo dobrze. Nie ma porównania z laptopem, moto mods jest lepszy. Z samym głośnikiem blututu jakimś innym porównania nie mam, jednak każdy kto usłyszał w akcji ten sprzęt miał banana na twarzy. Kolejnym testem było słuchanie w towarzystwie na działce- bardzo dobrze zastąpił radio + własna muzyka. Warto dodać, że sama nakładka ma w sobie wbudowany akumulator 1000 mAh - jednak jest ładowana tylko przez usb typu C. Stan naładowania zobaczymy dzięki guziczkowi na urządzeniu i diodzie, która pokaże nam kolor - adekwatny do poziomu naładowania. Nawet, gdy podłączymy do telefonu głośniki mamy komunikat o poziomie baterii. Filmik z akcji jak to działa wstawię pod koniec testów. Dziś pokażę jak wyglądają głośniki, które są pewną nową wytyczną dla akcesoriów, głośników, a przede wszystkim są wyróżnikiem dla Lenovo Moto Z/ Z Play. Aaaaa zapomniałbym - kosztują 470 w x-kom.. cena chyba dobra. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz