środa, 15 kwietnia 2015

co kraj, to obyczaj

Dla niektórych ta bateria to porażka, dla niektórych to dno, dla niektórych to duży minus tego telefonu. Nie jestem z tych co oglądają filmy cały dzień, nie jestem z tych co mają cały czas włączone wi-fi i odświeżają przeglądarkę co minutę. Muszę przyznać rację, że pojemność 3000mAh to za mało, oj za mało. Czemu tak ? przecież nie chodzimy z ładowarką cały czas czy powerbank'iem.... przy moim użytkowaniu (szkoła do 15) dawał radę, wychodząc z niej miałem 50%. Uczyć się trzeba. Gdy już byłem w domu było gorzej, do 18 nie wytrzymał... ale wiadomo, że jak nowy telefon to wszystko co można robię na nim, a laptop w kąt. W dni wolne ładowałem LG 2 razy dziennie. Rekord. Nie polecę tego telefonu komuś, kto stale musi mieć kontakt z nim, nie polecę komuś kto wyrusza w podróż i bateria musi wytrzymać 2 dni. OJ NIE. Długodystansowiec to nie jest. Mam teorię, że jak już ktoś go kupuje to wie co go czeka i jest w stanie się z tym pogodzić. Ja się z tym pogodziłem i jestem w stanie zaakceptować, że bateria nie wytrzyma. Tutaj kierujemy się bardziej sercem. Muszę stwierdzić, że nie ma tutaj opcji turbo oszczędzania energii. Mamy opcję natychmiast i paski robią się czerwone, co mnie bardzo denerwuje albo włączenie gdy mamy 15 lub 5 % baterii. Za to DUŻY MINUS ------------------ . Tak się nie robi. Jedno jest pewne, że lepiej być przygotowanym na różne sytuacje i kupując LG pamiętajcie o kupnie zapasowej baterii. Chyba, że nie wychodzicie z domu a jak już to nie trwa to dłużej niż 4godz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz