poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Trochę więcej mocy


Patrząc na specyfikację LG pojawia mi się przed oczami jakiś sportowy, może nawet z zacięciem na tor samochód. Pod maską mamy Snapdragona 801 - to chyba takie V12...4x 2,5 GHz, wspomagane w moim przypadku 2GB ram oraz grafiką Adreno 330 daje nam coś bardzo dobrego. Całość dopełnia ekran 5,5 " Quad HD, czego wynikiem na papierze jest Ferrari. Szczerze mówiąc za taką ceną mamy brutalny, zupełnie inny od innych. Można go kochać albo nienawidzić.
Po włączeniu mam już Androida 5.0, więc nie wiem jak było wcześniej. 
Muszę powiedzieć, że nakładka od LG jest prosta, czytelna, brak jakiegokolwiek przepychu. Czysty minimalizm. Zaczynając od przycisków funkcyjnych, które możemy edytować pod siebie, po rozmiar klawiatury czy motywy. Dla leniwych jak dostaniemy wiadomość sms pojawia się okienko, z którego możemy od razu odpisać. Gdy gramy automatycznie pauza, szybka odpowiedź z tego okienka i gramy dalej a nasza np. dziewczyna o nic nas nie podejrzewa :D . Zaczynając od rzeczy ważniejszych.
Przyciski: możemy ustawić ich kolejność, jakie mają być, tło na jakim ( białe na czarnym i odwrotnie).
Klawiatura. Duży wyświetlacz to i klawiatura powinna być zacna..i jest. Możemy regulować jej wysokość, układ, jakie klawisze mają być (np. możemy mieć mniejszą spację i obok przecinek i znak zapytania). Mi takie coś odpowiada, bo nie chcę szukać np. tego znaku zapytania. 
Motywy. Pobierając aplikację "SMART WORLD" możemy pobrać dużo, ale to naprawdę dużo motywów dla telefonu czy wyglądu klawiatur. Chcecie, to zróbcie i udostępnijcie- chyba taka wizja była.. i się sprawdza, są motywy. Każdy coś znajdzie dla siebie. 
Na ekranie głównym możemy mieć asystenta naszego. Smart Notice = zegarek, pogoda + podpowiedzi ? jeśli dobrze rozumiem to jest to wiadomość pod tym typu: Jest prawie bezchmurnie, z kilkoma pojedynczymi chmurami. Czasami się sprawdza, czasami jest wg. tego pogodnie a jest burza. Nie oczekuję ideału. Mamy także LG Health -czyli żyj zdrowo, oraz Smart Tips- podpowiedzi co do funkcji itd. Nowością dla mnie jest QSlide, czyli np. gdy chcemy napisać wiadomość to możemy oprócz tradycyjnego wprowadzania jest włączyć taką  funkcję. Wtedy okno nowej wiadomości pojawia się w małej wersji na środku ekranu, możemy przesuwać, zmniejszać, zwiększać, zamknąć czy wziąć na pełny ekran. Dodatkową funkcją jest taki przesuwak. Za pomocą takowego, możemy sprawdzić, że aplikacja staje się przezroczysta i wtedy : widzimy tylko opcję cały ekran, przesuwak i krzyżyk a to co się znajduje pod jest do naszej dyspozycji. Czyli jeśli chcemy coś przepisać to wiadomości to sprawdzi się to. Możemy tak robić z wideo, internetem, kontaktami, sms, email, menadżerem plików, kalkulatorem czy kalendarzem. Mamy również Quick Memo+ czyli screen i rysowanie po nim. Przydatne. Na koniec coś co mnie ucieszyło : PIIILOT!! W końcu mogę leżeć i nie wstawać po piloty. Wszystko z jednego telefonu. Lubię, kocham to ! Nawet nie muszę się gimnastykować, żeby złapać sygnał. Minusem jest to, że nie wiedziałem jakiej marki mam dekoder a na liście jest tego jakże dużo i musiałem szukać pudełka. Wracając jeszcze do silnika LG. Gry chodzą jakże, płynnie. Brak jakichkolwiek przycięć, co dziwne jak szukałem czegoś w menu to wtedy były takowe. Może z dwa przez okres jaki go mam. W grach płynnie, grafika ładna ( w sumie nic dziwnego jak takie parametry). Wszytko jest chronione przed Knock code. Blokada ekranu, żeby odblokować musimy wystukać wyznaczoną przez nas sekwencję w wyznaczonych miejscach ekranu (nie jest to głupie). W skrócie = system, nakładka, funkcje- jestem na tak. Podzespoły jak na taką klasę są oczywiste.  Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę. 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz