piątek, 1 maja 2015

Ale lepsze

Mając A5 narzekałem, mam A3 marudzę. Będąc szczerym taki procesor to trochę mało, ale do użytkowania nie wymagającego mięśniaków jest odpowiedni. 4x 1,2GHz jak dla mnie w tym przypadku sprawdza się lepiej. Czasami, ale jakże rzadko zdarza się małe przycięcie dające nam do myślenia, czy aby na pewno tutaj chcieliśmy wejść, czy to zrobić. W korzystaniu codziennym, sprawdzając FB, pisząc sms, dzwoniąc jest dobrze. Całość jest wspomagana przez 1,5GB pamięci Ram co może wydawać się małą liczbą (do dyspozycji mamy 1,36 GB). Chyba tyle wystarcza jak na taki telefon, który nie ma konkurować z najlepszymi mięśniakami tylko z niższą klasą. Za tą cenę jest ok. Po włączeniu mamy do dyspozycji Androida 4.4.4, który nie obciąża A3. Wygląd dobrze już znany wszystkim, którzy mieli kontakt z nowszymi Samsungami. Oczywiście mamy Flipboard, który zawsze wyłączam zaraz po uruchomieniu. Znajdziemy aplikacje od Google, znajdziemy podstawowe aplikacje od Samsunga. Nie wiem czemu nie znajdziemy Studia, czy sHealth...czemu tak ? Mam lepsze pytanie. Ustawiłem sobie na widget pogodę tą bardziej rozbudowaną, pokazującą piękną barwą łąkę itd itd.... i problem pojawiał się, gdy : gram, piszę sms i wychodzę a jego nie ma, klikając w to pole uruchamia się pogoda ale widget niewidzialny. Gdy "uszczypnę" ekran to już się pojawia...i tak za każdym razem : ( . Niczego w systemie więcej nie znajdziemy, jest to co powinno być w sumie, działa płynnie, czepiać się nie mam czego. Gry gry gry. Z grami radzi sobie dobrze, może graficznie na wypasie to nie jest, ale płynność jest. Oprócz Real Racing i innych mniej wymagających gier znalazło się też UFC i radzi sobie bardzo dobrze. Miłe zaskoczenie.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz