poniedziałek, 4 maja 2015

Wygląda jak plastik

Kolor CHAMPAGNE GOLD, czyli szampański ? poprawnie ujęte ? Zawsze chciałem mieć złoty telefon, no i mam. Może i nie wygląda jak sztabka złota ale poniekąd złoty jest. Jak na serię A przystało, mamy tutaj unibody, metal, wzór dla innych. Nie wiem czemu, zostałem zapytany czy to plastik bo tandetnie wygląda. To przez ten kolor ? chodziło o plecy telefonu. Pomijając gusta i spostrzeżenia innych, wracając do tej zgrabnej trójki. Swoim kształtem przypomina mi moją drugą miłość- S2. Biorąc w dłoń, czułem się jakbym miał ulepszoną wersję, znacznie poprawioną. Taki materiał na kochankę. Wracając do wyglądu. Lewy bok to przycisk do regulacji głośności, który też ma swoje zastosowanie w aparacie. Prawy bok to przycisk power, to dwie tacki na kartę sim i pamięci. Na górze mikrofon, na dole też + wejście usb i jack. Tył to standardowo lampa błyskowa, taka trochę ponad przeciętna, wystający aparat, i głośnik. Wszystko otacza metal. Poniżej napis Samsung, żeby każdy pamiętał co ma i znaki towarowe ? Przód od góry zaczynając - głośnik, ukryty pod chyba już plastikową osłoną, która krzywo została naniesiona, czujniki i aparat 5mpx, który robi dobre zdjęcia. Dół to dobrze nam znane 3 przyciski, chyba nie muszę przypominać jakie. Docieramy do ekranu, ekranu skromnego. sAmoled, 4,5" 16M kolorów, nasycone barwy, wszystko to co lubimy w Samsungu i ta rozdzielczość qHD...540 x960 - standard w tej klasie ?  W sumie to po co więcej.. Wygląd, ekran - na tak. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz