niedziela, 3 maja 2015

skromny, ale swoje robi

Jak to mówi producent : " FHD (1920 x 1080), 30 klatek/sekundę, CMOS 8.0 Mpix, " ja powiem tak : 8Mpx, potrzebne tryby, zdjęcia robi. Może i nie są one najwyższej jakości, ale są dobre. Gdy pierwszy raz wziąłem A3, przypomniałem sobie dzień, kiedy wziąłem S2 w dłoń. Bardzo mi przypomina go, nawet pod względem aparatu. Taki nowy S2. Bez sentymentów teraz. 8mpx w tej klasie ? może i tak, ale skoro można upakować więcej to czemu nie ? Tryby - jak na A klasę są, nie wymagam. Ustawienia ścisłe i na temat. Miałem porównanie z innym telefonem, który kosztuje tyle samo i można porównać. Nic więcej tego nie odda jak zdjęcia. Większość z włączonym HDR, za każdym razem trzeba go włączyć co mnie denerwowało. Co do przedniego aparatu, tak robi dobre zdjęcia ale jak weźmiemy całe to upiększanie i jeszcze na max to robi się śmiesznie. Twarz jakże mało kształtna, wydłużona, kolor skóry jakże pastelowy i oczy jakże duże, nienaturalne. Poprawiają humor.   Pytania to piszcie :D 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz