środa, 6 maja 2015

No i pojechał.....

No i moja kochanka pojechała, kochanka która uwiodła mnie swoim kształtem, swoim wnętrzem. Po tym okresie jestem w stanie stwierdzić, że polecam A3. Bardzo dobre wykonanie, dobre podzespoły, dobry ekran i ponadprzeciętny aparat- za taką ceną jest naprawdę ok. Fakt, ten model był jakże przewidywalny, nie zaskakiwał niczym szczególnie. Po prostu jest to telefon, po którym wiemy czego można się spodziewać, wiemy czego od niego możemy wymagać, czego nie. Na plus jak już mówiłem to obudowa, podzespoły (procesor, ram- dawały radę), ekran. Może aparat mógłby być trochę lepszy, albo chociaż nie wystający. Do plusów można dodać na pewno możliwość rozbudowy pamięci telefonu. Jeśli szukałbym małego, dobrego telefonu to brałbym go, ale w innym kolorze. Na koniec mam jeszcze taką prośbę, jeśli ktoś chciałby, mógłby, niech napiszę w komentarzu co myśli o tym wszystkim. Dziękuję 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz