wtorek, 5 maja 2015

Jak oni to robią ?

Bateria. Kupując telefon, pewnie jest to kryterium z top5. Ile on wytrzyma, no ile ? Wytrzyma dzień, nawet dwa. Przy tym ekranie, przy tym procesorze, przy włączonym oszczędzaniu energii - dzień na miękko. Tak serio to ten dzień wytrzyma. Przy moim użytkowaniu to w sumie półtora, były też i dwa pełne (do godz. 20). Oczywiście było włączone oszczędzanie. Tryb turbo dwa razy włączyłem i dotrwał. Były dni, że grałem i grałem i tylko grałem, cały dzień. No może do 18 tak. Oczywiście nie było to od 8 do 18 bez przerwy, ale ten dzień był skupiony tylko na UFC. Przez cały okres użytkowania jasność automatyczna, połączenie z internetem to głównie wi-fi. Samsung umieścił tutaj baterią o pojemności 1900mAh. Jest to wystarczające ogniwo, które pasuje do tych parametrów A3. To już kolejny plus dla mojej kochanki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz